lördag 27 augusti 2011

Brasklapp och så

Jag har inte tid eller ork att skriva på min blogg just nu. Jag har dessutom en irriterande och återkommande värk i ena handen, orsakad av för mycket knapprande på tangentbordet.


Jag kommer snart tillbaka, frisk och med nya fascinerande rapporter rörande mat, vin, film och annat som gör livet värt att leva. Typ. Kanske lite motorkultur och kändissex också, bara för att boosta statistiken.



Aloha, compadres! (jag fick betyg 1 i spanska på gymnasiet)

3 kommentarer:

  1. Medan du kurerar näven din och böjer spanska verb i tredje person singularis (bebe demasiado vino) kan du njuta detta sköna mästerverk (som du givetvis redan har i din samling).

    http://www.youtube.com/watch?v=Rw1ca397u8o

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Birgitta Andersson är grym! Nu stavade jag äntligen rätt....

    SvaraRadera