lördag 30 april 2011

Enastående tilldragelser

Sassa! Emellanåt händer det märkliga saker ute på gatan, mitt framför näsan på en.


Den här bilden tog jag för cirka två veckor sedan. Lägger ni märke till något ovanligt på fotot?



Skrolla ner och spana in en förstoring av det häpnadsväckande som skymtar på bilden!

ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ

Fortsätt nedåt.
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ

Sådär! Kolla! Wow!


Just det, en Citroën HY! Ett mycket ovanligt fordon nuförtiden. Speciellt på dessa breddgrader. Bedårande syn mitt bland alla vanliga bilar. Ople, Mazades, Vovvol och allt vad de heter.

Nu ska jag ta en macka och sova en skvätt. I morgon ska jag hålla en föreläsning om den svenska ubåten Ulvens förlisning utanför Marstrand 1943. Coolt.

2 kommentarer: