torsdag 9 juni 2011

Breakfast at stiff anus

– Nejmen, hördu vilken löjlig titel på ett för övrigt seriöst inlägg, säger vän av ordning nu.
– Ja, det kanske det är, säger jag, men jag blev oemotståndligt tjusad av dessa besvärjande ord som liksom talade till mig med sin dråpliga innebörd och referens.


Så håll till godo. En bild på en frukost utöver det vanliga. I kombination med en rejäl kanna kaffe så hamnade jag i en gastro–intestinal återvändsgränd. Så att säga.




Ännu en dag i ett liv.


3 kommentarer:

  1. Göran Jacobson9 juni 2011 kl. 11:37

    Skrapa ner resterna i ett kuvert och skicka norröver. Jag tycker det ser rätt gott ut.

    ...och jag vill ju också erfaras den gastrointestinala biverkningen. Kinky!

    SvaraRadera
  2. Göran, du är en sund man. Men ack, av sådana läckerheter blir det inga rester...

    SvaraRadera
  3. Inga kommentarer

    SvaraRadera