måndag 6 september 2010

Gammal reklam

Jag har fått i min ägo ett skjutprogram från 1915. Där finns ett antal fina reklamannonser. Läs, njut och begrunda.



Vademecum munvatten borde vara en självklarhet för alla seriösa politiker så här i valtider.



Garanterat högre tryck än i en amningspump. Kanske något för Lars Ohly att fundera på?



En rejäl skyttedräkt sitter fint som en fläskläpp i vinterkylan.



Man skriver krystade bildtexter för att kunna länka till nyheter, endast med det skamlösa syftet att få fler läsare till sin lilla blogg.



Ha det så fint därute i verkligheten hörni!

2 kommentarer:

  1. var är du någonstans då? om vi andra är i verkligheten?

    SvaraRadera
  2. Jag är instängd i bloggen. Det är svart och kallt här inne. En gång varje dygn kommer någon med en hink gamla matrester till mig. Oftast får jag bada varje vecka. Överintendenten säger att jag får komma ut på permission till våren.

    SvaraRadera